»Za njegov koreografski pristop je značilno globoko spoštovanje do klasičnega baleta ob želji po raziskovanju novega gibalnega jezika in tematik.«
»gre za skupek koreografskih miniatur, ustvarjenih za Nizozemsko plesno gledališče«
»V koreografskem smislu delam s klasičnimi koraki, bo pa balet povsem fluiden, tekoč, čustven. Najpomembnejša v njem bodo čustva, ki jih bo najprej občutilo občinstvo.«
»Ko nisem vedela, kaj storiti, sem Sergeja prosila, naj nekaj trenutkov ne počne ničesar. Morda mi glasba narekuje, da je tako prav, sem si mislila.«
»Predstava prinaša brezšiven spoj glasbe in gibanja.«
»Preplet odločitev in dejanj, ki se zgodijo v štirih dneh, prinaša vrtiljak čustev, ki jih morajo plesalci uprizoriti v dobri uri in pol. Koreografija Jiříja Bubeníčka s prepoznavnim koreografskim slogom, polnim spremenljivosti in ekspresivnosti, se dotakne vsakogar od nas in ohranja balet Romeo in Julija kot eno najbolj priljubljenih in ikoničnih zgodb v svetu baleta.«
»Iščem plesni izraz, ki je hkrati tankočuten in neposreden.«
»Popolnoma smo se odpovedali besedilu.«
»V tem primeru imam še eno. Sen kresne noči je zelo posebno delo, zato sem se ga moral lotiti na drugačen način.«
»Zelo mi je všeč, kako skozi gib predstaviti osebnost svojega lika.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju